Feetje is het oudste babykleding merk van Nederland. Opgericht in 1980 voorziet het al generaties de allerkleinsten van kleurrijke outfits. Een mooi Rotterdams merk dat TAMBR mocht verrijken met een passende muzikale huisstijl. Toegankelijk met een vleugje magie.

Feetje doet niet aan TV-reclames of online campagnes. Waarom hebben jullie dan toch besloten om een muzikale huisstijl te ontwikkelen?

Feetje bestaat al sinds 1980 en heeft een stevige positie in de markt voor babykleding. We nemen onze identiteit heel serieus, maar hadden nog nooit gehoord van audio-marketing. Toen we in contact kwamen met TAMBR wisten we eigenlijk meteen dat we ook een muzikale huisstijl wilden ontwikkelen. Als je erover nadenkt is audio een logische aanvulling op ons zorgvuldig opgebouwde merk!

Jullie zijn veel actief online. Wat zijn de kanalen waar we jullie terug gaan horen?

Instagram en Facebook passen het beste bij ons. Media die gericht zijn op visuele communicatie en waar veel jonge ouders te vinden zijn. Ideaal om onze wisselende en kleurrijke collecties te laten zien. En dus nu ook te laten horen!

Feetje brand anthem

0:00

Hoe heeft TAMBR jullie geholpen met het vinden van jullie eigen sound? En hoe klinkt Feetje dan?

TAMBR loodste ons heel soepel door het maakproces heen. Dat was fijn, want we waren niet gewend om zo diepgaand over muziek na te denken. Er lag al vrij snel een passend moodboard, van waaruit TAMBR kon gaan produceren. Uiteindelijk zijn we uitgekomen bij een toegankelijk geluid. Zonder al teveel schattige clichés maar wel met een vleugje magie.

Feetje soundlogo

0:00

DA

Deskundig advies, opnieuw verklankt. Met een melodie die glimlacht.

Lees verder

Wehkamp

Warm, koraalrood en een tikkie rebels.

Lees verder

Walibi

Sneller dan je hartslag, met af en toe een onverwachte bocht.

Lees verder