
Je identiteit in audio
Geef je merk een muzikale huisstijl.
Audio is een krachtig communicatief middel.
Uit recent onderzoek blijkt zelfs dat branded audio-assets effectiever zijn dan visuele communicatie. Steeds meer merken ontwikkelen daarom een muzikale huisstijl. Audio verschuift hiermee van tactisch middel naar instrument voor de lange termijn. En onze objectieve aanpak geeft je daarvoor een solide basis.
Wij helpen je met de volgende vraagstukken:
- Wat is de waarde van mijn huidige sound?
- Onderscheid ik me voldoende van de concurrentie?
- Welke muziek past er bij mijn merk?
- Hoe blijf ik herkenbaar klinken zonder te vervelen?
ONZE DIENSTEN
De flower power van Coca-Cola
Wie jij bent als merk is een afspraak met je publiek. En ja, natuurlijk kun je daarmee stoeien. Maar hoe meer je uit je rol schiet, hoe groter de kans op een backlash. Weten hoe Coca-Cola dat verging?
Verder lezenEen goede radio-commercial maken?
De meeste reclames klinken behoorlijk inwisselbaar en hebben een productiewaarde die het Twitch-account van je 12-jarige neefje nauwelijks overstijgt. Hoe maak je een goede radio-commercial?
Verder lezen