Stëlz is gemaakt van bruisend water, alcohol en een vleugje fruit. Een helder en verfrissend drankje, zonder onnodige calorieën. Met wortels in festivals en muziek, was het creëren van een brand anthem een ​​natuurlijke stap voor het allereerste Nederlandse hard-seltzer merk.

Waarom hebben jullie als start-up besloten om een eigen sonic brand te ontwikkelen?

Stelz is volledig gebouwd op social media, influencer marketing en events. Dat past bij onze doelgroep en de pioniersrol die we in de markt spelen. We zijn een jonge start-up met een hechte community waarin muziek, festivals en uitgaan een grote rol spelen. Muziek is bij ons dus geen add-on maar de kern van onze marketingstrategie. De stap naar een eigen tune lag daarom nogal voor de hand en we zijn blij dat die er nu ligt!

Stëlz brand anthem

0:00

Op welke platforms gaan we jullie tegenkomen? En hoe klinkt dat?

We zijn veel actief op Insta en Tiktok. Net als onze doelgroep, die we dan ook veel betrekken bij onze campagnes. We maken veel korte video’s, dus we hadden een sound nodig die in beperkte tijd een emotionele laag kon toevoegen. Daarom hebben we gekozen voor een filmische track die je meteen meesleept. Opzwepend en een tikje onheilspellend. Met een vleugje ’80s nostalgie. Geschikt voor een spontaan huisfeestje maar ook op Lowlands of Awakenings. Precies wat we wilden. En natuurlijk met een vet soundlogo in verschillende varianten. 

Hoe heeft TAMBR jullie geholpen met het vinden van een eigen geluid?

Na een uitgebreide intake en briefing lag er al vrij snel een aantal demo’s op tafel. Daar hebben we vervolgens in meerdere rondes aan geschaafd tot we tevreden waren. Dat was een mooi zoekproces waar TAMBR flexibel mee is omgesprongen. Wat er nu ligt past goed bij ons merk, doelgroep en formats. Let’s go!

Rivella

De klank van verleiding. Een beetje vreemd ja. Maar wel lekker.

Lees verder

Lazy Vegan

Een luie bas en een beat die nergens hoeft.

Lees verder

Crystal Clear

Rust en verfrissing, gevangen in een kristalheldere tune.

Lees verder