NL EN Contact
Home / Academy / Educatie / Whitepaper sonic branding
Terug naar overzicht

Whitepaper sonic branding

Je merk laten groeien met geluid? Download onze whitepaper over sonic branding en leer waarom audio steeds belangrijker wordt, waarom geluid één van je meest effectieve brand-assets is en hoe je in drie stappen je merk kunt versterken met muziek.


Ja, ik ontvang graag jullie whitepaper sonic branding!

Clichés in reclamemuziek

Al zijn ze platgetreden, clichés hebben natuurlijk ook een functie. Want als iedereen uniek klinkt, hoe val je dan nog op? Daarom: een ode aan de meest hardnekkige clichés in reclamemuziek.

Lees meer

Sonic branding: hype of noodzaak?

Audio is aan een opmars bezig en dat vraagt om strategie. Net nu je dacht dat je alles op orde had. Een reclamebureau dat altijd passende muziekjes voor je uitkiest. En gezellige stock-muziek onder je online-campagnes. Wat is er aan de hand?

Lees meer

De ziedende ijskast van BMW

De subtiele kunst van branding is het vinden van een balans tussen onderscheidend vermogen en pasvorm. Je wil een eigen stem laten horen en de aandacht trekken met jouw unieke merkpropositie, maar tegelijkertijd wil je je ook aansluiten bij de productcategorie. En die balans ligt voor elk merk anders.

Lees meer