Whitepaper sonic branding
Je merk laten groeien met geluid? Download onze whitepaper over sonic branding en leer waarom audio steeds belangrijker wordt, waarom geluid één van je meest effectieve brand-assets is en waar je op moet letten bij het ontwikkelen van een muzikale identiteit.
Ja, ik ontvang graag jullie whitepaper sonic branding!
Laatste nieuws
Een sound logo, maar hoe dan?
Slechts een minderheid van de merken beschikt over een herkenbare muzikale handtekening. Dat moet natuurlijk veranderen Dus om alle twijfelende marketeers op weg te helpen: wat kunnen we leren van drie iconische Hollandse soundlogo’s?
Verder lezenDe noodkreet van Van Moof
De peperdure Van Moof-fietsen beschikken over een oorverdovend alarmsysteem. En dat zegt veel over de woede die het merk weet los te maken. Hoe kan een verzameling frequenties zoveel irritatie oproepen?
Verder lezenMuzikale magie langs de meetlat
Het creëren van merkbekendheid staat bovenaan de prioriteitenlijst van mening marketeer. En dat is niet eenvoudig in ons versnipperde medialandschap. Maar met de strategische inzet van audio kun je snel meters maken, zo blijkt uit onderzoek van TAMBR en Validators.
Verder lezen