Masterclass sonic branding
Iedereen kent de kracht van muziek. Maar hoe kun je die inzetten voor je merk?
In onze masterclass ontrafelen we het begrip sonic branding. We staan stil bij de kracht van muziek, het effect op ons gedrag en hoe je muziek en geluid kunt laten werken voor je merk. Neem contact met ons op en laat je inspireren!
Ja, neem contact met mij op voor het plannen van een masterclass.
Laatste nieuws
Een sound logo, maar hoe dan?
Slechts een minderheid van de merken beschikt over een herkenbare muzikale handtekening. Dat moet natuurlijk veranderen Dus om alle twijfelende marketeers op weg te helpen: wat kunnen we leren van drie iconische Hollandse soundlogo’s?
Verder lezenDe noodkreet van Van Moof
De peperdure Van Moof-fietsen beschikken over een oorverdovend alarmsysteem. En dat zegt veel over de woede die het merk weet los te maken. Hoe kan een verzameling frequenties zoveel irritatie oproepen?
Verder lezenMuzikale magie langs de meetlat
Het creëren van merkbekendheid staat bovenaan de prioriteitenlijst van mening marketeer. En dat is niet eenvoudig in ons versnipperde medialandschap. Maar met de strategische inzet van audio kun je snel meters maken, zo blijkt uit onderzoek van TAMBR en Validators.
Verder lezen