evoyo
evoyo maakt van elk huis een e-home. Dat zijn duurzame woningen, bestaand of nieuw, in Nederland en daarbuiten. Zo versnelt het bedrijf de energietransitie en daarbij hoort natuurlijk een passende soundtrack. Warmte en energie, gevat in een tune die vooruit wil.
“TAMBR heeft ons goed geholpen door allerlei verschillende muzikale assets te produceren die we kunnen toepassen zonder aan herkenbaarheid te verliezen.”
Clarisse Stulp, Communication & Branding Lead evoyo
Wat triggerde jullie om een identiteit in muziek te laten ontwikkelen?
We hadden net een re-branding achter de rug en toen kwamen we in contact met TAMBR. Een muzikale omlijsting van ons merk leek ons meteen een zinvolle vervolgstap, te meer omdat we ons in een flink competitieve markt bevinden. Om op te vallen moeten we het maximale uit ons marketingbudget halen en een eigen tune helpt je daarbij!
evoyo brand anthem
En hoe is evoyo verklankt?
econic is een jong en energiek merk dat consumenten vlot en soepel helpt met het verduurzamen van hun huis. Tegelijkertijd lopen we op de troepen vooruit en tonen we lef. Dit alles hoor je terug in een vloeiende elektronische track met een flinke dosis warmte en een voorwaartse energie. Een uitnodigende tune waarin de zon echt doorbreekt.
Hoe gaan jullie de muziek gebruiken?
Waar niet! We produceren best veel content, van project-videos tot social media. TAMBR heeft ons goed geholpen door allerlei verschillende muzikale assets te produceren die we kunnen toepassen zonder aan herkenbaarheid te verliezen. Onze brandscore is heel gelaagd dus er zitten voldoende elementen in om op al die verschillende plekken in te kunnen zetten.
evoyo sound logo
Gerelateerde cases

CMOtalk
In CMOtalk ondervraagt Klaas Weima de top van de internationale marketingwereld over hun inspiratie en drijfveren. TAMBR ontwikkelde het leader-pakket, geïnspireerd op de grote TV-shows van weleer. Spanning en allure, gevat in 30 seconden.
Leer & luister
Stëlz
Stëlz is gemaakt van bruisend water, alcohol en een vleugje fruit. Een helder en verfrissend drankje, zonder onnodige calorieën. Met wortels in festivals en muziek, was het creëren van een brand anthem een natuurlijke stap voor het allereerste Nederlandse hard-seltzer merk.
Leer & luister

Hallmark
Hallmark begrijpt als geen ander hoe belangrijk waardevolle relaties zijn. Met haar wenskaarten inspireert het merk ons om weer echt contact te maken met de mensen om ons heen. Elke dag opnieuw. En sinds kort ook met muziek. Luister je mee?
Leer & luister