Onze sonic branding cases
Filter op categorie
Auping
Auping produceert al sinds 1888 bedden en matrassen van de allerhoogste kwaliteit. Een innovatief en toonaangevend merk waarvoor TAMBR een subtiele auditieve huisstijl ontwikkelde, toepasbaar op hun gehele klantreis. Vakmanschap en lef, vertaald in muziek.
Bekijk case
Vivera
Vivera is een internationale speler op het gebied van plantaardige vleesvervangers. Een enorme groeimarkt, waarin het bouwen van een sterke identiteit cruciaal is. Om deze ambitie te ondersteunen ontwikkelde TAMBR hun muzikale huisstijl.
Bekijk caseFairtrade Original
Voor Fairtrade Original staat authenticiteit centraal: de lekkerste ingrediënten met een eerlijk verhaal. Precies de reden waarom ze aan ons vroegen om hun stockmuziek te vervangen door een eigen geluid: een wereldse klank zonder clichés. Ontdek hier hoe dat klinkt!
Bekijk caseAFAS
AFAS Software is een eigenzinnig softwarebedrijf dat erom bekend staat geen concessies te doen aan kwaliteit en efficiency. Geen wonder dat ze bij TAMBR uitkwamen. Wij voorzagen hun complete klantreis van een funky sound vol kenmerkende details.
Bekijk caseBlendle
Bij Blende draait alles om lezen en luisteren. Zo was sonic branding een logische stap voor het mediabedrijf uit Utrecht. Wij voorzagen de Blendle-ervaring van passende muziek in een zorgvuldige balans tussen urgentie en toegankelijkheid.
Bekijk case
Open Universiteit
De Open Universiteit is koploper op het gebied van online onderwijs. Een avontuurlijk merk in een traditionele sector. In navolging van hun visuele identiteit besloot het merk ook een muzikale huisstijl te ontwikkelen. En daarbij schuwden ze het experiment niet.
Bekijk case
Jong Beleggen, de podcast
Jong Beleggen is één van de meest beluisterde podcasts van Nederland. En geïnspireerd door hun ervaringen op de aandelenmarkten, snapten Pim en Milou al snel dat je muziek voor je merk moet laten werken, in plaats van andersom. Exit goedkope stockmuziek, enter TAMBR.
Bekijk caseRotterdam Partners
Rotterdam heeft als marketingtool een goedgevulde beeldbank om de stad te promoten. Met een muzikale identiteit wordt hier nu ook geluid aan toegevoegd. Hiermee is Rotterdam wereldwijd de eerste metropool die vol overtuiging inzet op muzikale citymarketing.
Bekijk case
Een Podcast over Media
Alexander Klöpping en Ernst-Jan Pfauth besloten in 2016 hun conversaties over media en technologie te bundelen in een wekelijkse podcast. Inmiddels is Een Podcast over Media uitgegroeid tot één van de populairste podcasts van Nederland. En TAMBR tekende voor de tune.
Bekijk case