Onze sonic branding cases
Filter op categorie

CMOtalk
In CMOtalk ondervraagt Klaas Weima de top van de internationale marketingwereld over hun inspiratie en drijfveren. TAMBR ontwikkelde het leader-pakket, geïnspireerd op de grote TV-shows van weleer. Spanning en allure, gevat in 30 seconden.
Leer & luister

Hallmark
Hallmark begrijpt als geen ander hoe belangrijk waardevolle relaties zijn. Met haar wenskaarten inspireert het merk ons om weer echt contact te maken met de mensen om ons heen. Elke dag opnieuw. En sinds kort ook met muziek. Luister je mee?
Leer & luister
Valess
Valess is een vrolijk en toegankelijk merk dat consumenten helpt bij de eerste stap richting een maaltijd zonder vlees. Gemaakt op basis van zuivel, rijk aan voedingsstoffen en met een knapperige bite. Door TAMBR vertaald in een optimistische en dansbare tune. So tasty!
Leer & luister
evoyo
evoyo maakt van elk huis een e-home. Dat zijn duurzame woningen, bestaand of nieuw, in Nederland en daarbuiten. Zo versnelt het bedrijf de energietransitie en daarbij hoort natuurlijk een passende soundtrack. Warmte en energie, gevat in een tune die vooruit wil.
Leer & luister
Campina
Al sinds 1871 werken de boeren van Campina elke dag vol overgave aan hun eerlijke zuivelproducten. En zo helpen ze ons met een sterke start van de dag. Dat gevoel vertaalden wij in een frisse en opgewekte audio-identiteit. Een goede morgen in muziek.
Leer & luister
auto-dealer.com
auto-dealer.com heeft de ambitie om de aanschaf van een nieuwe auto om te toveren tot een superieure aankoopervaring. Alle bekende merken, onverslaanbare prijzen, onafhankelijk advies en lokale service. Wij vertaalden dat streven in een muzikale identiteit samen met MIX.
Leer & luister
Nationaal Media Onderzoek
Het Nationaal Media Onderzoek brengt het mediagedrag van Nederland in kaart voor televisie kijken, radio luisteren, internetgebruik en het lezen van dagbladen en tijdschriften. Innovatief en ambitieus van opzet, beschikt het NMO nu ook over een passende muzikale handtekening.
Leer & luister
Walibi
Walibi is het spectaculairste attractiepark van Nederland, bekend van de vele achtbanen en spannende attracties. Geschikt voor ervaren thrill-seekers maar ook voor een dagje uit met het hele gezin. Een unieke ervaring, door TAMBR vertaald in geluid.
Leer & luisterAuping
Auping produceert al sinds 1888 bedden en matrassen van de allerhoogste kwaliteit. Een toonaangevend merk waarvoor TAMBR een subtiele auditieve huisstijl ontwikkelde, toepasbaar op hun gehele klantreis. Vakmanschap en lef, vertaald in muziek.
Leer & luister
Vivera
Vivera is een internationale speler op het gebied van plantaardige vleesvervangers. Een enorme groeimarkt, waarin het bouwen van een sterke identiteit cruciaal is. Om deze ambitie te ondersteunen ontwikkelde TAMBR hun muzikale huisstijl.
Leer & luisterFairtrade Original
Voor Fairtrade Original staat authenticiteit centraal: de lekkerste ingrediënten met een eerlijk verhaal. Precies de reden waarom ze aan ons vroegen om hun stockmuziek te vervangen door een wereldse klank zonder clichés. Ontdek hier hoe dat klinkt!
Leer & luisterAFAS
AFAS Software is een eigenzinnig softwarebedrijf dat erom bekend staat geen concessies te doen aan kwaliteit en efficiency. Geen wonder dat ze bij TAMBR uitkwamen. Wij voorzagen hun complete klantreis van een funky sound vol kenmerkende details.
Leer & luisterBlendle
Bij Blende draait alles om lezen en luisteren. Zo was sonic branding een logische stap voor het mediabedrijf uit Utrecht. Wij voorzagen de Blendle-ervaring van passende muziek in een zorgvuldige balans tussen urgentie en toegankelijkheid.
Leer & luister
Open Universiteit
De Open Universiteit is koploper op het gebied van online onderwijs. Een avontuurlijk merk in een traditionele sector. In navolging van hun visuele identiteit besloot het merk ook een muzikale huisstijl te ontwikkelen. En daarbij schuwden ze het experiment niet.
Leer & luister
Jong Beleggen, de podcast
Jong Beleggen is één van de meest beluisterde podcasts van Nederland. En geïnspireerd door hun ervaringen op de aandelenmarkten, snapten Pim en Milou al snel dat je muziek voor je merk moet laten werken, in plaats van andersom. Exit goedkope stockmuziek, enter TAMBR.
Leer & luisterRotterdam Partners
Rotterdam heeft als marketingtool een goedgevulde beeldbank om de stad te promoten. Met een muzikale identiteit wordt hier nu ook geluid aan toegevoegd. Hiermee is Rotterdam wereldwijd de eerste metropool die vol overtuiging inzet op muzikale citymarketing.
Leer & luister
Een Podcast over Media
Alexander Klöpping en Ernst-Jan Pfauth besloten in 2016 hun conversaties over media en technologie te bundelen in een wekelijkse podcast. Inmiddels is Een Podcast over Media uitgegroeid tot één van de populairste podcasts van Nederland. En TAMBR tekende voor de tune.
Leer & luister