Contact
Home / Cases / Jong Beleggen, de podcast

Jong Beleggen, de podcast

Jong Beleggen is één van de meest beluisterde podcasts van Nederland. En geïnspireerd door hun ervaringen op de aandelenmarkten, snapten Pim en Milou al snel dat je muziek voor je merk moet laten werken, in plaats van andersom. Exit goedkope stockmuziek, enter TAMBR.

“Wat een ontzettend leuk en energiek proces was dit. We zijn ontzettend trots op het eindresultaat; perfect passend bij onze identiteit, gevoel en uitstraling!”

Pim Verlaan, host Jong Beleggen

Jong Beleggen openingstune

0:00
/

CMOtalk

In CMOtalk ondervraagt Klaas Weima de top van de internationale marketingwereld over hun inspiratie en drijfveren. TAMBR ontwikkelde het leader-pakket, geïnspireerd op de grote TV-shows van weleer. Spanning en allure, gevat in 30 seconden.

Leer & luister

Stëlz

Stëlz is gemaakt van bruisend water, alcohol en een vleugje fruit. Een helder en verfrissend drankje, zonder onnodige calorieën. Met wortels in festivals en muziek, was het creëren van een brand anthem een ​​natuurlijke stap voor het allereerste Nederlandse hard-seltzer merk.

Leer & luister

Hallmark

Hallmark begrijpt als geen ander hoe belangrijk waardevolle relaties zijn. Met haar wenskaarten inspireert het merk ons om weer echt contact te maken met de mensen om ons heen. Elke dag opnieuw. En sinds kort ook met muziek. Luister je mee?

Leer & luister