Feetje
Feetje is het oudste babykleding merk van Nederland. Opgericht in 1980 voorziet het al generaties de allerkleinsten van kleurrijke outfits. Een mooi Rotterdams merk dat TAMBR mocht verrijken met een passende muzikale huisstijl. Toegankelijk met een vleugje magie.
“Als je erover nadenkt is audio een logische aanvulling op ons zorgvuldig opgebouwde merk.”
Susanne van Ardenne, Senior Marketing Manager Feetje
Feetje doet niet aan TV-reclames of online campagnes. Waarom hebben jullie dan toch besloten om een muzikale huisstijl te ontwikkelen?
Feetje bestaat al sinds 1980 en heeft een stevige positie in de markt voor babykleding. We nemen onze identiteit heel serieus, maar hadden nog nooit gehoord van audio-marketing. Toen we in contact kwamen met TAMBR wisten we eigenlijk meteen dat we ook een muzikale huisstijl wilden ontwikkelen. Als je erover nadenkt is audio een logische aanvulling op ons zorgvuldig opgebouwde merk!
Jullie zijn veel actief online. Wat zijn de kanalen waar we jullie terug gaan horen?
Instagram en Facebook passen het beste bij ons. Media die gericht zijn op visuele communicatie en waar veel jonge ouders te vinden zijn. Ideaal om onze wisselende en kleurrijke collecties te laten zien. En dus nu ook te laten horen!
Feetje brand anthem
Hoe heeft TAMBR jullie geholpen met het vinden van jullie eigen sound? En hoe klinkt Feetje dan?
TAMBR loodste ons heel soepel door het maakproces heen. Dat was fijn, want we waren niet gewend om zo diepgaand over muziek na te denken. Er lag al vrij snel een passend moodboard, van waaruit TAMBR kon gaan produceren. Uiteindelijk zijn we uitgekomen bij een toegankelijk geluid. Zonder al teveel schattige clichés maar wel met een vleugje magie.
Feetje soundlogo
Gerelateerde cases

Meerdervoort
Meerdervoort helpt haar klanten met het opbouwen van financiële vrijheid. Op een veilige manier, waarbij risicobeperking belangrijker is dan maximaal rendement. Dat resulteerde in een klassieke, betrouwbare klank met een subtiele dynamiek.
Leer & luister
's Heerenloo
Sinds 1891 helpt 's Heeren Loo mensen met een verstandelijke beperking hun leven in te vullen zoals zij dat zelf willen: zo goed en zelfstandig mogelijk. TAMBR vertaalde die missie in een zorgzaam muzikaal verhaal, een ‘stap vooruit’ in muziek.
Leer & luisterCrystal Clear
Crystal Clear geeft je dat broodnodige rustmoment op een drukke dag. Zodat je weer met een frisse blik vol energie vooruit kan. Die sensatie vertaalde TAMBR naar een kristalheldere tune vol ritmische dynamiek, geaccentueerd door muzikale rustpunten.
Leer & luister