NL EN Contact
Home / Cases / Feetje

Feetje

Feetje is het oudste babykleding merk van Nederland. Opgericht in 1980 voorziet het al generaties de allerkleinsten van kleurrijke outfits. Een mooi Rotterdams merk dat TAMBR mocht verrijken met een passende muzikale huisstijl. Toegankelijk met een vleugje magie.
Audio-positionering
Muzikale huisstijl
Social media-campagne
Soundlogo

“Als je erover nadenkt is audio een logische aanvulling op ons zorgvuldig opgebouwde merk.”

Susanne van Ardenne, Senior Marketing Manager Feetje

Feetje doet niet aan TV-reclames of online campagnes. Waarom hebben jullie dan toch besloten om een muzikale huisstijl te ontwikkelen?

Feetje bestaat al sinds 1980 en heeft een stevige positie in de markt voor babykleding. We nemen onze identiteit heel serieus, maar hadden nog nooit gehoord van audio-marketing. Toen we in contact kwamen met TAMBR wisten we eigenlijk meteen dat we ook een muzikale huisstijl wilden ontwikkelen. Als je erover nadenkt is audio een logische aanvulling op ons zorgvuldig opgebouwde merk!

Jullie zijn veel actief online. Wat zijn de kanalen waar we jullie terug gaan horen?

Instagram en Facebook passen het beste bij ons. Media die gericht zijn op visuele communicatie en waar veel jonge ouders te vinden zijn. Ideaal om onze wisselende en kleurrijke collecties te laten zien. En dus nu ook te laten horen!

Feetje brandscore

0:00
/

Hoe heeft TAMBR jullie geholpen met het vinden van jullie eigen sound? En hoe klinkt Feetje dan?

TAMBR loodste ons heel soepel door het maakproces heen. Dat was fijn, want we waren niet gewend om zo diepgaand over muziek na te denken. Er lag al vrij snel een passend moodboard, van waaruit TAMBR kon gaan produceren. Uiteindelijk zijn we uitgekomen bij een toegankelijk geluid. Zonder al teveel schattige clichés maar wel met een vleugje magie.


Auping

Auping produceert al sinds 1888 bedden en matrassen van de allerhoogste kwaliteit. Een innovatief en toonaangevend merk waarvoor TAMBR een subtiele auditieve huisstijl ontwikkelde, toepasbaar op hun gehele klantreis. Vakmanschap en lef, vertaald in muziek.

Bekijk case

Vivera

Vivera is een internationale speler op het gebied van plantaardige vleesvervangers. Een enorme groeimarkt, waarin het bouwen van een sterke identiteit cruciaal is. Om deze ambitie te ondersteunen ontwikkelde TAMBR hun muzikale huisstijl.

Bekijk case

Fairtrade Original

Voor Fairtrade Original staat authenticiteit centraal: de lekkerste ingrediënten met een eerlijk verhaal. Precies de reden waarom ze aan ons vroegen om hun stockmuziek te vervangen door een eigen geluid: een wereldse klank zonder clichés. Ontdek hier hoe dat klinkt!

Bekijk case