CMOtalk
In CMOtalk ondervraagt Klaas Weima de top van de internationale marketingwereld over hun inspiratie en drijfveren. TAMBR ontwikkelde het leader-pakket, geïnspireerd op de grote TV-shows van weleer. Spanning en allure, gevat in 30 seconden.
“De mensen van TAMBR zijn zelf muzikanten en zorgen dat componisten een eerlijke bijdrage krijgen voor hun talent. Zeer betrokken, pragmatisch en een fijn bureau om mee te werken.”
Klaas Weima, Founder CMOtalk
Wat wilden jullie bereiken met de CMOtalk-tune?
Conversational podcast schieten als paddenstoelen uit de grond, maar die producties zijn lang niet allemaal van hoge kwaliteit. Met CMOtalk richten we ons op een veeleisend segment, daarom wilden een kwalitatief hoogstaand geluid laten horen. Geen stockmuziek, maar echt een op maat gecomponeerde leader. Onderscheidend en tijdloos.
Hoe kijken jullie terug op het maakproces?
De samenwerking met TAMBR was zeer plezierig. Hun strategen denken supergoed mee in het maakproces en leggen de verschillende stappen ook goed uit. Op basis van onze briefing hadden we dan ook echt wat te kiezen en daarin werkten we ook nauw samen met de makers. Helemaal leuk was dat de artiesten ook optraden tijdens ons jaarlijkse event voor CMO’s. De cirkel was toen helemaal rond!
CMOtalk leader
Hoe is CMOtalk vertaald in muziek?
Het resultaat is een frisse en tijdloze tune met een jazzy sound, die onze luisteraars inmiddels direct herkennen en associëren met CMOtalk. We beschikken daarnaast over een selectie stingers, loops en bumpers die goed van pas komen in ons radioprogramma op BNR. Kortom, we zijn superblij met het resultaat!
Gerelateerde cases
Crystal Clear
Crystal Clear geeft je dat broodnodige rustmoment op een drukke dag. Zodat je weer met een frisse blik vol energie vooruit kan. Die sensatie vertaalde TAMBR naar een kristalheldere tune vol ritmische dynamiek, geaccentueerd door muzikale rustpunten.
Leer & luister
auto-dealer.com
auto-dealer.com heeft de ambitie om de aanschaf van een nieuwe auto om te toveren tot een superieure aankoopervaring. Alle bekende merken, onverslaanbare prijzen, onafhankelijk advies en lokale service. Wij vertaalden dat streven in een muzikale identiteit samen met MIX.
Leer & luister
bpfBOUW
bpfBouw is het pensioenfonds voor de bouw. Een betrokken organisatie die nauw verbonden is met de sector. In navolging van hun nieuwe visuele huisstijl, ontwierp TAMBR een passende muzikale identiteit. Een betrouwbaar en stoer geluid met een verzorgend karakter.
Leer & luister