CMOtalk
In CMOtalk ondervraagt Klaas Weima de top van de internationale marketingwereld over hun inspiratie en drijfveren. TAMBR ontwikkelde het leader-pakket, geïnspireerd op de grote TV-shows van weleer. Spanning en allure, gevat in 30 seconden.
“De mensen van TAMBR zijn zelf muzikanten en zorgen dat componisten een eerlijke bijdrage krijgen voor hun talent. Zeer betrokken, pragmatisch en een fijn bureau om mee te werken.”
Klaas Weima, Founder CMOtalk
Wat wilden jullie bereiken met de CMOtalk-tune?
Conversational podcast schieten als paddenstoelen uit de grond, maar die producties zijn lang niet allemaal van hoge kwaliteit. Met CMOtalk richten we ons op een veeleisend segment, daarom wilden een kwalitatief hoogstaand geluid laten horen. Geen stockmuziek, maar echt een op maat gecomponeerde leader. Onderscheidend en tijdloos.
Hoe kijken jullie terug op het maakproces?
De samenwerking met TAMBR was zeer plezierig. Hun strategen denken supergoed mee in het maakproces en leggen de verschillende stappen ook goed uit. Op basis van onze briefing hadden we dan ook echt wat te kiezen en daarin werkten we ook nauw samen met de makers. Helemaal leuk was dat de artiesten ook optraden tijdens ons jaarlijkse event voor CMO’s. De cirkel was toen helemaal rond!
CMOtalk leader
Hoe is CMOtalk vertaald in muziek?
Het resultaat is een frisse en tijdloze tune met een jazzy sound, die onze luisteraars inmiddels direct herkennen en associëren met CMOtalk. We beschikken daarnaast over een selectie stingers, loops en bumpers die goed van pas komen in ons radioprogramma op BNR. Kortom, we zijn superblij met het resultaat!
Gerelateerde cases

Stëlz
Stëlz is gemaakt van bruisend water, alcohol en een vleugje fruit. Een helder en verfrissend drankje, zonder onnodige calorieën. Met wortels in festivals en muziek, was het creëren van een brand anthem een natuurlijke stap voor het allereerste Nederlandse hard-seltzer merk.
Leer & luister
Hallmark
Hallmark begrijpt als geen ander hoe belangrijk waardevolle relaties zijn. Met haar wenskaarten inspireert het merk ons om weer echt contact te maken met de mensen om ons heen. Elke dag opnieuw. En sinds kort ook met muziek. Luister je mee?
Leer & luister
Valess
Valess is een vrolijk en toegankelijk merk dat consumenten helpt bij de eerste stap richting een maaltijd zonder vlees. Gemaakt op basis van zuivel, rijk aan voedingsstoffen en met een knapperige bite. Door TAMBR vertaald in een optimistische en dansbare tune. So tasty!
Leer & luister