NL EN Contact
Home / Wat we doen / Audio UX / Callcentre-ervaring
Terug naar overzicht

Callcentre-ervaring

De ervaring die een klant met je callcentre heeft laat een belangrijke indruk achter. Beslissend voor het verloop van de relatie met je merk en dus een vitaal onderdeel van je marketingstrategie.

Wij voorzien jouw wachtmuziek en meldteksten van een muzikale handtekening en passende stem. Zo brengen we je meest persoonlijke communicatiekanaal in lijn met je merkwaarden.


Ja, ik ben benieuwd hoe ik mijn callcentre kan voorzien van een eigen geluid.

Audio-research

Audio-research

Het geluid van je merk, getest en getoetst. Het startpunt voor je identiteit in audio.

Ons aanbod
Audio-positionering

Audio-positionering

Je merk vertaald in muzikale richtlijnen. Een auditieve aanvulling op je brandbook.

Ons aanbod
TikTok-campagne

TikTok-campagne

Een volledige TikTok campagne, inclusief geschikte track en de juiste influencers.

Ons aanbod
Social media-campagne

Social media-campagne

Een passende muzikale ondersteuning voor al je social-media campagnes.

Ons aanbod
Podcast

Podcast

Een complete podcast voor je bedrijf of organisatie. Van concept tot distributie.

Ons aanbod
Audio UX

Audio UX

Ons aanbod
Muzikale huisstijl

Muzikale huisstijl

Je identiteit in audio, ter versterking van al je communicatie.

Ons aanbod
Podcast-tune

Podcast-tune

Een leader-pakket voor je podcast. Op maat gecomponeerd voor jouw merk.

Ons aanbod
Retail-ervaring

Retail-ervaring

Je winkelervaring versterkt met passende audio. Functioneel en on-brand.

Ons aanbod
Voice-ervaring

Voice-ervaring

Je merk vertaald naar een spraakgestuurde ervaring. Intuïtief en herkenbaar.

Ons aanbod