ONs sonic branding research
Bij TAMBR volgen we de academische ontwikkelingen rondom muziek, brein en marketing op de voet. Zo hebben klanten altijd toegang tot de laatste wetenschappelijke inzichten en houden wij onze sonic branding-methode up-to-date. Ook doen we zelf regelmatig onderzoek naar de werking van muziek en geluid, in samenwerking met partners als de Vrije Universiteit en de Koninklijke Academie van Wetenschappen. Abonneer je op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!
Hoe effectief is sonic branding?
Heeft op maat gecomponeerde muziek nou echt impact of voldoet stock-audio? Relevante vragen, want 95% van de video’s op YouTube wordt afgespeeld met geluid aan. Hoe belangrijk is de keuze voor sonic branding?
Verder lezenJe merk bouwen met geluid
Als je investeert in audiomarketing wil je natuurlijk wel weten wanneer dat iets oplevert. Bijvoorbeeld na hoeveel tijd consumenten je sound logo gaan koppelen aan je merk. Moeilijke vraag? TAMBR en Validators zochten het voor je uit!
Verder lezenMerkbekendheid creëren met audio
Het creëren van merkbekendheid staat bovenaan de prioriteitenlijst van mening marketeer. En dat is niet eenvoudig in ons versnipperde medialandschap. Maar met de strategische inzet van audio kun je snel meters maken, zo blijkt uit onderzoek van TAMBR en Validators.
Verder lezenMuzikale magie langs de meetlat
Het creëren van merkbekendheid staat bovenaan de prioriteitenlijst van mening marketeer. En dat is niet eenvoudig in ons versnipperde medialandschap. Maar met de strategische inzet van audio kun je snel meters maken, zo blijkt uit onderzoek van TAMBR en Validators.
Verder lezen
Het laatste nieuws over sonic branding
Abonneer je op onze sonic branding nieuwsbrief en blijf op de hoogte van onze strijd tegen saaie stockmuziek en complexe licenties